Espoolainen Lindfors on vasta 17-vuotias. Hän oli ensi kertaa suuressa kilpailussa. Lindforsin tekniikka on jo huipputasolla. Luisteluohjelman tulkintaa pitää vielä kehittää. Venäläiset juhlivat naisten luistelussa kolmoisvoittoa. Euroopan mestaruuden vei Jevgenia Medvedeva.
Myös jäätanssissa saatiin hyviä uutisia. Suomen Cecilia Törn ja Jussiville Partanen saavuttivat sijan 15. Hekin olivat ensi kertaa arvokisoissa. Lindfors ja jäätanssijat saattavat tulevaisuudessa nousta palkintosijoille.
Jäätanssin EM-kultaa voittivat Ranskan Gabriella Papadakis ja Guillaume Cizeron. Venäjän Tatjana Volosozhar ja Maksim Trankov olivat pariluistelun ylivoimaisia voittajia.
EM-kisojen ylivoimaisin luistelija oli Espanjan Javier Fernandez. Hän sai miesten taitoluistelussa yhteensä 302,77 pistettä. Se on toiseksi paras pistemäärä, miesten kilpailussa koskaan. EM-kisat pidettiin viime viikon lopulla Bratislavassa Slovakiassa.
