Koripalloilija Lauri Markkasesta tehtiin dokumentti

Teksti: Selkosanomat, lähde Yle
Kuva: Lehtikuva / AFP / Alex Goodlett
Uutinen julkaistu: 12.12.2024

Lauri Markkanen on tienannut koripalloa pelaamalla 70 miljoonaa dollaria. Raha ei ole kuitenkaan Markkasen elämän tärkein asia.

Lauri Markkanen on pelannut ammattilaisena maailman parhaassa koripallosarjassa NBA:ssa vuodesta 2017. Markkanen pelaa Salt Lake Cityn Utah Jazz -joukkueessa. Hän on 27-vuotias.

Markkanen on tienannut jo 70 miljoonaa dollaria urallaan. Raha ei kuitenkaan näy Markkasen elämässä. Hän asuu perheineen Salt Lake Cityn esikaupungissa. Dokumentin mukaan Lauri Markkanen viihtyy parhaiten juuri kotona.

Voit katsoa Lauri Markkanen – suomalainen supertähti -dokumentin Yle Areenassa.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)