Jenna Laukkanen sai kaksi EM-pronssia

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 18.12.2019

Jenna Laukkanen sai kaksi pronssimitalia lyhyen radan EM-uinneista. Kisat olivat Skotlannin Glasgow’ssa.

Laukkanen voitti pronssia 100 metrin rintauinnissa ja 100 metrin sekauinnissa. Laukkasen kilpailukausi oli EM-kisoihin saakka vaikea. Mitalit kuitenkin lohduttivat uimaria.

– Uskon, että tämä antaa uutta voimaa ja uskoa.

Tokion olympialaiset ovat ensi kesänä. Vain yksi suomalainen lyhyen radan uimari on rikkonut olympiarajan tähän mennessä. Hän on Matti Mattsson.

Lähde Yle

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)