Iivo Niskanen toi ensimmäisen mitalin

Teksti: Petri Kiuttu, lähteet STT, Yle
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 07.02.2022

Hiihtäjä Iivo Niskanen toi Suomelle ensimmäisen mitalin Pekingin talviolympialaisissa. Niskanen voitti sunnuntaina pronssia yhdistelmähiihdossa.

Iivo Niskanen sijoittui kolmanneksi miesten yhdistelmähiihdossa. Kilpailu käytiin sunnuntaina. Niskasen pronssimitali on Suomen ensimmäinen mitali Pekingin talviolympialaisissa.

Miesten yhdistelmähiihdon voitti Venäjän Aleksandr Bolšunov. Toiseksi sijoittui Venäjän Denis Spitsov.

Suomen Perttu Hyvärinen oli yhdistelmähiihdossa sijalla seitsemän ja Remi Lindholm sijalla 25.

Maastohiihdon kilpailut jatkuvat tiistaina 8.2. naisten ja miesten sprinttikilpailuilla. Lähetys Yle TV2:ssa alkaa kello 10.

Iivo Niskanen saa yhdistelmähiihdon pronssimitalin maanantaina 7.2. kello 13.50. Palkintojenjako esitetään suorana Yle TV2:ssa.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)