Assi Koivisto menestyy painonnostossa

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Jaarli Pirkkiö
Uutinen julkaistu: 16.12.2020

Assi Koivisto-Allonen voitti painonnoston EM-kultaa. Assi Koivisto-Allonen voitti marraskuussa veteraanisarjan painonnoston Euroopan mestaruuden.

Hän kilpaili alle 55 kiloa painavien sarjassa. Koivisto-Allonen nosti yhteistuloksen 73 kiloa.

Koivisto-Allonen on 63-vuotias. Koivisto on Suomen entisen presidentin Mauno Koiviston ja rouva Tellervo koiviston tytär.

Assi Koivisto-Allonen on sanonut, että hän vältteli kilpaurheilua koko nuoruutensa. Hän innostui painonnostosta vuonna 2017.

Lähde IS

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)