Hiihdon MM-hopea irtosi Lauri Vuorisen hurjan loppukirin ansiosta. Voittoon hiihtivät Norjan Erik Valnes ja Johannes Hösflot Kläbo.
Hopeakaksikko sai kisan jälkeen yllättävän puhelun. Soittaja oli Suomen presidentti Alexander Stubb.
– Presidentti Stubb soitti meille videopuhelun. Presidentti oli tyytyväinen hopeamitaliin. Kävin ennen MM-kisoja hiihtämässä presidentin kanssa. Saimme varmaan siitä hyvän vireen kisaan, Hakola sanoi.
Hakolan ja Vuorisen hopeamitali on Suomen toinen mitali MM-kisoissa. Lauri Vuorinen voitti aiemmin pronssia.
