Lauri Markkanen viettää kesää Suomessa Urheilu 19.08.2026 Kuuntele uutinen Koripalloilija Lauri Markkanen on viettänyt tämän kesän Suomessa. Joukko Markkasen seurakavereita saapui tällä viikolla Yhdysvalloista Helsinkiin. Markkanen pelaa Utah Jazzin joukkueessa.
Alisa Vainio voitti EM-kultaa maratonilla Urheilu 17.08.2026 Kuuntele uutinen Alisa Vainio on maratonjuoksun Euroopan mestari. Vainio voitti kultaa sunnuntaina yleisurheilun EM-kisoissa. Vainio hallitsi maratonkilpailua alusta saakka.
Suomelle kultaa ja hopeaa EM-kisoissa Urheilu 14.08.2026 Kuuntele uutinen Moukarinheittäjä Silja Kosonen voitti kultaa ja seiväshyppääjä Wilma Heltelä hopeaa Birminghamin EM-kisoissa Isossa-Britanniassa.
Naiset ovat Suomen suurimmat mitalitoivot EM-kisoissa Urheilu 10.08.2026 Kuuntele uutinen Yleisurheilun EM-kisat alkavat maanantaina 10. elokuuta. EM-kisat järjestetään Britannian Birminghamissa. Suomen joukkueessa on 65 urheilijaa.
Maailman suurin urheilutapahtuma alkaa Urheilu 10.06.2026 Kuuntele uutinen Jalkapallon MM-kisat alkavat 11. kesäkuuta. MM-kisoissa pelataan 104 ottelua. Kisat ovat maailman suurin urheilutapahtuma.
Suomi on jääkiekon maailmanmestari Urheilu 01.06.2026 Kuuntele uutinen Suomen jääkiekkomaajoukkue voitti Sveitsin finaalissa myöhään sunnuntai-iltana. Tänä iltana Helsingin stadionilla järjestetään juhlat.
Leijonat taistelee MM-mitaleista Urheilu 29.05.2026 Kuuntele uutinen Suomen miesten jääkiekkomaajoukkue eli Leijonat taistelee MM-mitaleista. Leijonat selvisi välieriin, kun se voitti torstaina Tšekin.
PSG ja Arsenal pelaavat Mestarien liigan finaalissa Urheilu 29.05.2026 Kuuntele uutinen PSG ja Arsenal pelaavat miesten jalkapallon Mestarien liigan finaalissa. PSG on hallitseva mestari. PSG voitti Mestarien liigan vuosi sitten.