Kuvassa Putin yhdessä ihailijoidensa kanssa Ivanovon kaupungissa 300 kilometriä Moskovasta. Kuva on otettu 6. maaliskuuta.

Vladimir Putin voi jatkaa presidenttinä

Vladimir Putin voi jatkaa presidenttinä vuoteen 2036 saakka.

Venäjän perustuslakituomioistuin päätti viime viikolla, että Putin voi jatkaa virassaan myös nykyisen kauden jälkeen.

Putin on nyt toista kautta presidenttinä. Venäjän vanhan perustuslain mukaan hän ei enää voinut asettua ehdolle.

Vladimir Putin on 67-vuotias. Hänestä tuli Venäjän presidentti ensimmäisen kerran vuonna 2000.

 

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste