Carl Philip ja Sofia menivät naimisiin lauantaina Tukholman kuninkaanlinnan kirkossa.

Ruotsin prinssi meni naimisiin

Ruotsissa juhlittiin viime viikonloppuna kuninkaallisia häitä.

Prinssi Carl Philip meni naimisiin Sofia Hellqvistin kanssa. Carl Philip on kuningas Kaarle XVI Kustaan ja kuningatar Silvian poika. Carlm Philip on Ruotsin kuningasparin toiseksi vanhin lapsi. Hänen sisarensa ovat kruununprinsessa Victoria ja Madeleine.

Sofia Hellqvist on nyt prinsessa Sofia. Hellqvist on taustaltaan tavallinen ruotsalainen tyttö.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.