Nainen sai koronarokotteen Golanin kukkuloilla 13. tammikuuta.

Israel rokottaa vauhdikkaasti

Israel antaa koronarokotteita kovalla vauhdilla.

Israel on rokottanut tähän mennessä 2,5 miljoonaa ihmistä. Israelissa on yhdeksän miljoonaa asukasta.

Israelin tavoitteena on, että kaikki asukkaat saavat rokotteen maaliskuun loppuun mennessä.

Länsirannan ja Gazan palestiinalaiset eivät kuulu rokotettavien joukkoon.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste