Herttuatar Meghan ja prinssi Harry saivat toukokuussa esikoislapsen.

Harry ja Meghan saivat lapsen

Englannin prinssi Harry ja Sussexin herttuatar Meghan ovat saaneet pojan.

Herttuaparin vauva syntyi 6. toukokuuta. Lapsi on pariskunnan ensimmäinen.

Meghan ja Harry menivät naimisiin vuosi sitten toukokuussa Windsorin linnan kappelissa.

Meghan on 37-vuotias ja Harry 34-vuotias. Meghan on amerikkalainen. Hän työskenteli näyttelijänä ennen kuin meni naimisiin kuninkaallisen kanssa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.