Sussexin herttuapari Meghan ja Harry kuvattiin 7. tammikuuta 2020.

Harry ja Meghan muuttavat Kanadaan

Prinssi Harry ja Sussexin herttuatar Meghan vetäytyvät Britannian hovin tehtävistä.

Pariskunta ilmoitti asiasta viime viikolla. Ilmoitus tuli yllätyksenä kaikille.

Harry ja Meghan kertoivat, että he ovat pohtineet asiaa monta kuukautta. Pariskunta aikoo muuttaa Pohjois-Amerikkaan ja keskittyä pienen poikansa Archien hoitamiseen.

Pariskunta lopettaa Britannian kuninkaallisen perheen tehtävien hoitamisen ja alkaa taloudellisesti omavaraisiksi. He aikovat jatkaa oman hyväntekeväisyysjärjestönsä vetämistä.

Harry ja Meghan ovat aiemmin kertoneet, että he kärsivät suuresta huomiosta.

Lähteet MTV3, HS

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste