Kuva uusimmasta Batman-elokuvasta Yön ritarin paluun.

Kuva uusimmasta Batman-elokuvasta Yön ritarin paluun.

Elokuvissa käynti romahti Amerikassa

Amerikkalaiset pelkäävät mennä elokuviin.

Yhdysvalloissa elokuvissa käyntien määrä on romahtanut tänä kesänä. Ihmiset ovat käyneet elokuvissa viimeksi yhtä laiskasti melkein 20 vuotta sitten. Syynä pidetään elokuvateatterissa sattunutta ammuskelua. Colorodossa Auroran kaupungissa ampuja surmasi 12 ihmistä ja haavoitti kymmeniä heinäkuussa. Kyseessä oli uuden Batman-elokuvan Yön ritarin paluun ensi-ilta.

Ammuskelun jälkeen melkein viidesosa amerikkalaisista ilmoitti, että he pelkäävät hieman elokuviin menoa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Elokuvissa käynti romahti Amerikassa”

  1. "Epäselkosanomat"

    Melkoinen määrä kirjoitusvirheitä. Nopeasti vilkaistuna kuvatekstissä niitä löytyy yksi, ja varsinaisesta uutistekstistä kuusi.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste