Kuva on Brasilian Rio de Janeirosta.

Brasiliassa ja Intiassa paljon koronakuolemia

Brasiliassa on melkein neljä miljoonaa koronavirustartuntaa.

Viruksen takia on kuollut yli 120 000 ihmistä. Intiassa koronavirus on aiheuttanut 70 000 ihmisen kuoleman.

Koronavirukseen on kuollut eniten ihmisiä Yhdysvalloissa. Siellä korona on aiheuttanut jo yli 180 000 ihmisen kuoleman.

Koko maailmassa on varmistettu yli 25 miljoonaa koronavirustartuntaa. Koronaviruksen aiheuttamia kuolemia on 850 000.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.