Nainen kantoi Aleksei Navalnyin kuvaa. Kuva otettiin Pietarissa 22. elokuuta.

Aleksei Navalnyin tapaus aiheuttaa kohua

Aleksei Navalnyi on edelleen sairaalahoidossa Saksassa. Hänen tilansa on vakava.

Venäläinen oppositiojohtaja Aleksei Navalnyi on sairaalassa Berliinissä. Saksalaisen hoitohenkilökunnan mukaan hänet yritettiin myrkyttää.

Aleksei Navalnyi kuljetettiin Saksan pääkaupunkiin Berliiniin viime lauantaina. Navalnyin avustaja väittää, että hänet myrkytettiin.

Navalnyi on Venäjän presidentin Vladimir Putinin vastustaja. Moskovalaisen iltapäivälehden mukaan Venäjän turvallisuus- palvelu seurasi Navalnyia.

Venäjän viranomaiset sanovat, että Navalnyia ei myrkytetty.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste