Uusin kuva

Helsinkiläiset päiväkotilapset jäädyttivät maitopurkeissa taideteoksia. Teoksista koottiin jäälinna. Kuva on otettu Lauttasaaren Kasinonlahdella 17. helmikuuta.
Helsinkiläiset päiväkotilapset jäädyttivät maitopurkeissa taideteoksia. Teoksista koottiin jäälinna. Kuva on otettu Lauttasaaren Kasinonlahdella 17. helmikuuta.



Vanhempia kuvia

4 kommenttia uutiseen “Viikon kuva”

  1. Muzamil

    Ihana kuva, kiitos.
    :-)

  2. Muzamil

    Missä se ranta on?
    Kiitos

  3. kisa

    ihana kiva

  4. Maaria

    ne kuvat mihnä ne eläimet ne vanhemmat kuvat siis :D