Uusin kuva

Tulppaaneja Venäjällä. Kansainvälistä naistenpäivää vietettiin viime viikolla 8. maaliskuuta. Mies osti mahtavan määrän tulppaaneja Moskovan torilla. Venäjällä naistenpäivä on vapaapäivä.
Tulppaaneja Venäjällä. Kansainvälistä naistenpäivää vietettiin viime viikolla 8. maaliskuuta. Mies osti mahtavan määrän tulppaaneja Moskovan torilla. Venäjällä naistenpäivä on vapaapäivä.



Vanhempia kuvia

4 kommenttia uutiseen “Viikon kuva”

  1. Muzamil

    Ihana kuva, kiitos.
    :-)

  2. Muzamil

    Missä se ranta on?
    Kiitos

  3. kisa

    ihana kiva

  4. Maaria

    ne kuvat mihnä ne eläimet ne vanhemmat kuvat siis :D