Uusin kuva

Suomi voitti lauantaina ensimmäisen ottelunsa jalkapallon EM-kisoissa. Suomi voitti ottelussa Tanskan 1-0. Suomen maalin teki Joel Pohjanpalo (kuvassa). Ottelu oli myös surullinen. Tanskan keskikenttäpelaaja Christian Eriksen sai sydämenpysähdyksen. Ottelu keskeytettiin, ja Eriksen vietiin sairaalaan. Peliä jatkettiin kuitenkin myöhemmin. Eriksen toipuu nyt sairaalassa. Suomen seuraava peli on keskiviikkona. Suomi kohtaa ottelussa Venäjän. Ottelu pelataan Pietarissa.



Vanhempia kuvia

4 kommenttia uutiseen “Viikon kuva”

  1. Muzamil

    Ihana kuva, kiitos.
    :-)

  2. Muzamil

    Missä se ranta on?
    Kiitos

  3. kisa

    ihana kiva

  4. Maaria

    ne kuvat mihnä ne eläimet ne vanhemmat kuvat siis :D