Uusin kuva

Yhdysvalloissa muistettiin viime viikonloppuna terrori-iskujen uhreja. Iskut tehtiin 20 vuotta sitten 11.9.2001. Terroristit kaappasivat lentokoneita ja lensivät rakennuksia kohti New Yorkissa ja Washingtonissa. Iskuissa kuoli 3 000 ihmistä. Muistotilaisuus järjestettiin New Yorkissa. Muistotilaisuuteen osallistuivat Yhdysvaltojen entiset presidentit presidentit Bill Clinton (vasemmalla) ja puoliso Hillary Clinton sekä Barack Obama ja puoliso Michelle Obama. Yhdysvaltojen nykyinen presidentti Joe Biden ja puoliso Jill Biden ovat kuvassa keskellä.



Vanhempia kuvia

Venäjän presidentti Vladimir Putin ja Saksan liittokansleri Angela Merkel tapasivat perjantaina 20. elokuuta Moskovassa. Kyseessä oli historiallinen tapaaminen. Merkel tapasi Putinin viimeistä kertaa liittokansleri. Merkel jättää Saksan liittokanslerin tehtävän syyskuun lopussa. Merkel on johtanut Saksaa vuodesta 2005. Kuvassa Vladimir Putin ojentaa Angela Merkelille kukkia.

Hurrikaani Ida iski Louisianan osavaltioon Yhdysvalloissa sunnuntaina. Yhdysvaltain kansallinen hurrikaanikeskus eli NHC sanoo, että Ida on erittäin voimakas hirmumyrsky. Kuvassa ihmiset ylittävät katua New Orleansin ranskalaiskorttelissa eli French Quarterissa. Kuva otettiin sunnuntaina 29. elokuuta.

4 kommenttia uutiseen “Viikon kuva”

  1. Muzamil

    Ihana kuva, kiitos.
    :-)

  2. Muzamil

    Missä se ranta on?
    Kiitos

  3. kisa

    ihana kiva

  4. Maaria

    ne kuvat mihnä ne eläimet ne vanhemmat kuvat siis :D