Teema-kanava esittelee esimerkiksi Robert Doisneau`n, joka oli ranskalainen valokuvaaja. Kuvassa on hänen kuuluisa valokuvansa Suudelma kaupungintalon edessä. Se on otettu Pariisissa vuonna 1950.

Teema-kanava esittelee esimerkiksi Robert Doisneau`n, joka oli ranskalainen valokuvaaja. Kuvassa on hänen kuuluisa valokuvansa Suudelma kaupungintalon edessä. Se on otettu Pariisissa vuonna 1950.

Valokuvassa on voimaa

Teema-kanava näyttää keväällä paljon ohjelmia, joiden aiheena on valokuva.

Melkein kaikilla on älypuhelin, jossa on kamera. Siksi ihmiset ottavat nykyään enemmän valokuvia kuin koskaan. Mutta mitä valokuva oikeastaan on? Millaisia valokuvia valokuvaajat ottivat, kun älypuhelimia ei vielä ollut?

Ylen Teema-kanavan ohjelmat esittelevät kevään aikana monia valokuvaajia ja heidän valokuviaan. Ohjelmista voi saada hyviä vinkkejä omiin valokuviin.

Lisätietoja: yle.fi/aihe/yle-teema

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste