Ari Sainio on kirjoittanut dekkarin Kuolema kirkon varjossa. Se ilmestyi painettuna kirjana vuonna 1997. Nyt jännittävän tarinan voi lukea myös uudenlaisena sähköisenä e-kirjana.
E-kirjaa ei paineta kirjapainossa, vaan se on digitaalinen tiedosto. Sitä voi siis lukea vain jonkun laitteen avulla. Tällaisia laitteita ovat tietokoneet, taulutietokoneet eli tabletit ja erilaiset lukulaitteet. Kirjan voi ladata laitteelle internetistä.
Kuolema kirkon varjossa -kirja on e-kirjana ilmainen. Saat ladattua dekkarin ePub-muodossa täältä: www.papunet.net/selko/kuolema-kirkon-varjossa/. Koiran hoitaminen e-kirjan saat ladattua iBook-muodossa täältä: www.papunet.net/selko/koiran-hoitaminen/
Jos haluat tietää lisää dekkarista ja selkokielisistä e-kirjoista katso videohaastattelu, jossa puhutaan uudesta selkodekkarista. Siinä Hannu Virtanen haastattelee Ari Sainiota.
