Marjaisiin jääkuutioihin tarvitaan marjoja, vettä ja jääpalamuotteja.

Marjaiset jääkuutiot

Marjaiset jääkuutiot maistuvat hyvälle lämpimässä kesäsäässä!

Tee näin:

Täytä jääpalamuotit erilaisilla marjoilla. Kaada päälle vettä.  Laita jääpalamuotit pakastimeen.

Laita marjaisia jääpaloja veteen tai mehuun. Ne antavat vesi- tai mehukannulle tai boolille hauskaa väriä. Niistä saa myös lisää vitamiineja.

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Marjaiset jääkuutiot”

  1. Ali

    Aihee oli hyvää Kiitos!