Ylioppilasjuhlia vietetään lauantaina 30. toukokuuta. Silloin uudet ylioppilaat laittavat päähän valkoisen lakin.
Perinteisiä ylioppilasjuhlia ei järjestetä tänä keväänä koronaviruksen takia. Juhlat järjestetään etänä. Uudet ylioppilaat juhlivat läheistensä kanssa. Valmistuneet saivat todistuksen postissa.
Kevään ylioppilaille järjestetään yhteinen juhla elokuussa tai joulukuussa. Juhla järjestetään sitten, kun kokoontuminen on jälleen turvallista.
Myös ammatillisten oppilaitosten opiskelijat juhlivat tänä viikonloppuna. Ammattiin valmistuu 47 000 opiskelijaa.
Onnea uusille ylioppilaille ja muille valmistuneille!
Lähde Yle

Kiitos
??
Ylioppilaat on parhaita.