Veikkauksen peleihin kuuluvat muun muassa Lotto ja Keno. Veikkaus saa peleistä rahaa. Sitä jaetaan hyviin tarkoituksiin, kuten liikuntaan ja kulttuuriin.
Tuhannet ihmiset pelaavat liian paljon. He ovat peliriippuvaisia. Se johtaa siihen, että talous on huono ja heille tulee velkaa.
Veikkaus on saanut kritiikkiä mainoksista. Veikkaus on päättänyt, että se vähentää mainoksia. Veikkaus poistaa 3 000 peliautomaattia esimerkiksi kaupoista ja kauppakeskuksista.

Minun mielestäni huona asia koska paljon ihmistä pelaavat mutta vähän ihmistä voittavat.
Minun mielestäni huono asia koska paljon ihmistä pelaavat mutta vähän ihmistä voittavat.
Minun mielestani, on huono asia puuttuu aikaa ja raha myos,