Talvilomakausi jatkuu maaliskuun puoliväliin. Kotimaanmatkailu on todella vilkasta, koska ulkomaille ei voi matkustaa. Myös hiihtolomalla on syytä muistaa koronarajoitukset.
Lähteet HS, Yle
Suomessa on nyt talvilomien aika.

Lumikenkäilijöitä Kolilla Itä-Suomessa 23. tammikuuta.
Talvilomakausi jatkuu maaliskuun puoliväliin. Kotimaanmatkailu on todella vilkasta, koska ulkomaille ei voi matkustaa. Myös hiihtolomalla on syytä muistaa koronarajoitukset.
Lähteet HS, Yle