Ravintolat aukesivat tämän viikon alussa myös vaikeimmilla korona-alueilla. Ravintolat saavat olla jälleen auki Uudellamaalla ja Varsinais-Suomessa.
Ravintoloita koskevat edelleen monet säännökset. Ravintoloiden aukioloaikoja on rajoitettu tiukasti. Etelä-Suomessa alkoholin myynti täytyy lopettaa jo klo 17. Ruokaravintolat menevät kiinni klo 19.
Tiukat rajoitukset ovat voimassa Etelä-Suomessa. Muualla Suomessa ravintolat voivat olla auki klo 23 saakka illalla.
Lähteet STT, Yle
