Presidenttipari odottaa lasta

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 11.10.2017

Presidentti Sauli Niinistö ja rouva Jenni Haukio odottavat lasta.

Lapsi syntyy ensi vuoden helmikuussa. Presidenttipari kertoi iloisen uutisen maanantaina. He ovat toivoneet lasta jo monta vuotta, mutta toive ei ole aiemmin toteutunut.

Jenni Haukiolla ei ole lapsia. Sauli Niinistöllä on kaksi aikuista lasta edellisestä avioliitosta.

2 kommenttia artikkeliin ”Presidenttipari odottaa lasta”

  1. Hyvää joulun odotusta Marko onnesi ulko-ovet toivotus vauvasta Toivon vinssin porukat ryhmään ryhmis porukat ja tietäis lapset myös ohjaajat myös Pia Nyman

    Vastaa

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)