Miksi olet paras presidenttiehdokas?
‑ Ajan Suomen ja suomalaisten etua.
Miten aiot presidenttinä vaikuttaa siihen, että ketään ei kiusata työssä tai koulussa?
‑ Otan vahvasti kantaa sen puolesta, että ketään ei kiusata.
Miten aiot ottaa maahanmuuttajat huomioon, jos sinusta tulee presidentti?
‑ Tuen maahanmuuttajia siinä, että he omaksuvat suomalaiset arvot.
Mitä aiot presidenttinä tehdä, että suomalaisten lukutaito pysyy hyvänä?
‑ Rohkaisen aikuisia ja lapsia lukemaan. Rohkaisen aikuisia lukemaan lapsille.
Tuleeko Suomen presidentille selkokieliset nettisivut, jos sinusta tulee presidentti?
‑ Hyvä idea!
Laura on Ykkönen! Laura Pressaksi!