Luvassa keväistä säätä

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 09.05.2018

Tällä viikolla on luvassa lämmintä kevätsäätä. Sateet väistyvät, ja koko maassa on aurinkoista.

Etelässä on ainakin ensi viikonloppuun saakka jopa kaksikymmentä lämpöastetta. Myös Pohjois-Suomen lämpötila ylittää +15 astetta.

 Säätieteilijöiden mukaan Suomessa on nyt noin viisi astetta lämpimämpää kuin tavallisesti tähän aikaan toukokuussa. Sunnuntaina mitattiin kevään lämpöennätys 21,4 astetta. Lämpöennätys mitattiin Lahdessa.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)