Selkosanomien verkkolehdessä on uutta luettavaa myös juhannuksen jälkeisellä viikolla. Heinäkuussa lomailemme. Varsinaisia uusia uutisia julkaisemme seuraavan kerran elokuussa.
Hyvää juhannusta!
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 18.06.2020
Selkosanomat toivottaa lukijoille mukavaa juhannusta!

Useimmat suomalaiset haluavat viettää kesälomaansa keskikesällä. Monet matkustavat kesämökille. Juhannuksena kuuluu saunoa. Juhannusta vietetään tulevana viikonloppuna 19.–21.6.
pyöräilen on hyvä harjoitus. se auttavat ylläpitää kehon paino. mina pyöräilen joka päivä ohjata menulle kehon paino.