Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Shutterstock
Uutinen julkaistu: 23.12.2022

Selkosanomat toivottaa hyvää joulua ja mukavaa vuodenvaihdetta!

Selkosanomat toivottaa oikein hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta 2023!

Selkosanomien toimitus lomailee jouluna ja vuodenvaihteessa. Verkkolehdessä ei julkaista uusia uutisia. Seuraavat uudet uutiset julkaistaan viikolla, joka alkaa maanantaina 9. tammikuuta 2023.

Selkosanomien seuraava painettu numero (numero 1) jaetaan kotiin perjantaina 17. helmikuuta 2023.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)