Finnairin lentäjät palaavat töihin

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 29.09.2021

Lentoliikenne elpyy hiljalleen. Lentomatkustus oli lähes pysähdyksissä 1,5 vuotta. Syynä oli koronapandemia.

Nyt lentomatkojen kysyntä on alkanut kasvaa.

Lentoyhtiö Finnair on kutsunut lentäjiään ja muita työntekijöitään takaisin töihin. Monet lentäjät, lentoemännät ja stuertit ovat olleet lomautettuina koronatilanteen takia. Lomautus tarkoittaa sitä, että on ilman työtä.

Finnairin lentäjät ovat harjoitelleet esimerkiksi lentosimulaattoreilla.

Lähde: Yle

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)