Viestintäjohtaja Timo J. Anttilan mukaan pankki on päättänyt sulkea kaikkiaan 37 konttoria.
Konttorit suljetaan tämän vuoden aikana. Suuri osa konttoreista sijaitsee pääkaupunkiseudulla. Lisäksi suljetaan ainakin kaksi konttoria Oulussa ja yksi Torniossa. Pankille jää Suomeen 46 konttoria. Niistä 11 on erityisiä asiantuntijakeskuksia. Pankissa käydään parhaillaan yhteistoimintaneuvotteluja. Niiden jälkeen henkilöstöä vähennetään. Henkilöasiakkaista vastaava Kenneth Kaarnimo sanoo, että asiakkaat käyttävät konttori- paleluita entistä vähemmän.
– Ihmiset toivovat lisää sähköisiä palveluita. He haluavat hoitaa pankkiasiansa itsenäisesti.
Danske Bankilla on yli miljoona asiakasta Suomessa. Se on Suomen kolmanneksi suurin pankki.
