Tilaa Selkosanomat

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Mette Tikkanen
Uutinen julkaistu: 02.07.2026

Tilaa Selkosanomat edullisesti!
Maailman asiat selkokielellä.

Selkosanomat on selkokielinen ajankohtaislehti.
Lehteä julkaisee Selkokeskus.
Verkkolehtemme on kaikille ilmainen.
Voit tilata Selkosanomien paperilehden kotiin tai työpaikalle.
Vuositilaus sisältää 8 numeroa ja lehdessä on 20 sivua.

Tilaa vuositilaus kotiisi yhteensä vain 30 euroa!
Tilaa Selkosanomat tästä linkistä.

Jos tilaat isommalle ryhmälle Selkosanomat,
voit tilata vielä edullisemman nipputilauksen.

Kuvassa näet Selkosanomien uusimman numeron.
Lehden välissä jaetaan myös joka vuosi esite selkokirjoista.
Vaalivuosina saat lehden välissä myös selkokieliset ohjeet äänestämiseen.

Kuva: Ella Airaksinen

Toimittaja esittelee iloisena Selkosanomien uusinta numeroa. Hänellä on kädessään kasa lehtiä Selkokeskuksen toimistolla.