Tilaa Selkosanomat alennushintaan

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Mette Tikkanen
Uutinen julkaistu: 05.03.2026

Tilaa Selkosanomat edullisesti!
Maailman asiat selkokielellä.

Selkosanomien kevätkampanja 

Nyt kannattaa tilata Selkosanomat,
sillä tarjoamme sen alennettuun hintaan kevätkampanjassamme.
Saat kahdeksan numeroa Selkosanomia 20 prosentin alennuksella,
kun tilaat lehden viimeistään 30.4.2026.
Normaalisti kestotilaus maksaa 30 euroa,
mutta kevätkampanjan ajan sen hinta on vain 24 euroa.

Tilaa nyt vuositilaus kotiisi yhteensä vain 24 euroa!
Tilaa Selkosanomat tästä linkistä.

Jos tilaat isommalle ryhmälle Selkosanomat,
voit tilata vielä edullisemman nipputilauksen.

Kuvassa näet Selkosanomien vuoden 2026 ensimmäisen numeron.
Lehden välissä jaetaan myös joka vuosi esite selkokirjoista.
Vaalivuosina saat lehden välissä myös selkokieliset ohjeet äänestämiseen.

Valokuvassa näkyy Selkosanomien vuoden 2026 ensimmäisen numeron kansi. Kuvassa on myös samaa lehteä avattuna, jolloin näkyy Suomi-sivu ja Teema-aukeama.
Kuva: Anu Sana

Selkosanomat on selkokielinen ajankohtaislehti.
Lehteä julkaisee Selkokeskus.
Voit tilata Selkosanomat myös painettuna kotiisi tai työpaikalle.
Vuositilaus sisältää 8 numeroa ja lehdessä on 20 sivua.