Kaakkois-Aasian Thaimaa kärsii vakavista tulvista. Tulvat vaikeuttavat elämistä etenkin Thaimaan eteläosissa. Tulvat ovat vaikeuttaneet myös matkailijoiden elämää. Osa Koh Samuin saaren lennoista on peruttu kokonaan.
Lukuisat kylät Thaimaassa ovat veden vallassa. Jopa miljoona ihmistä joutuu elämään tulvien keskellä. Thaimaan armeija on ryhtynyt pelastustöihin tulvien uhrien auttamiseksi.
Säätieteilijöiden mukaan rankkasateet voivat jatkua vielä pari päivää. Thaimaassa ei pitäisi olla näin kovia sateita tähän aikaan vuodesta. Sadekausi alkaa yleensä vasta loppukeväästä.

terve suomi on hyvää maassa rauhalinen paikka
ja mukava se on vähän kesä aika thaimaassa
on kuuma ja paljon kesalla ja ei rauhassa siksi
minä tykkä suomi kiitos mukava suomi