Ranskan uhrit haudattiin Jerusalemiin

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 27.03.2012

Mohamed Merah surmasi Toulousessa seitsemän ihmistä.

Kolme lasta ja opettaja ammuttiin kuoliaaksi 19. maaliskuuta Ranskan Toulousessa. Uhrit olivat kaikki juutalaisia, ja murhat tapahtuivat juutalaisen koulun luona. Uhrit haudattiin omaisten toiveen mukaisesti Jerusalemiin.

Arkut kuljetettiin Ranskasta Israeliin lentokoneella (kuva). Murhaaja Mohamed Merah kuoli poliisien luoteihin 29. maaliskuuta. Merah oli ampunut aiemmin myös kolme sotilasta. Islamilainen terroristiryhmä Jund al-Khilafaf on väittänyt, että Merah toimi heidän käskystään.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)