Putin katosi ja palasi julkisuuteen

Teksti: Markku Juusola
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 17.03.2015

Venäjän presidentti katosi julkisuudesta kymmeneksi päiväksi.

Putin perui useita etukäteen sovittuja tapaamisia. Siitä lähti liikkeelle monia huhuja. Onko hän kuollut? Onko hänet syösty vallasta? Yhden huhun mukaan Putin matkusti Sveitsiin, missä hän osallistuu lapsensa synnytykseen.

Mikään huhu ei pitänyt paikkaansa. Hyvinvoiva Putin asteli median eteen maanantaina Pietarissa. Hän tapasi siellä Kirgisian presidentin Almazbek Atambajevin.

– Elämä olisi tylsää ilman huhuja, sanoi Putin Pietarissa.

Lähde STT

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)