Amerikkalainen Justin Hotard on Nokian uusi toimitusjohtaja. Hotard aloittaa Nokian johdossa huhtikuun alussa. Pekka Lundmark johti Nokiaa viisi vuotta.
Hotardilla on 25 vuoden kokemus teknologiayrityksissä. Nokian hallituksen puheenjohtaja Sari Baldauf sanoo, että Hotard tuo Nokiaan muutosta. Hotardin valintaan vaikutti myös Yhdysvaltojen kansalaisuus. Yhdysvallat on Nokialle tärkeä maa.
Nokia keskittyy tulevaisuudessa datakeskuksiin. Tähän saakka Nokia on toiminut puhelinverkoissa.
