Joe Biden tai Bernie Sanders haastaa Trumpin

Teksti: Maria Österlund
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 11.03.2020

Joe Biden voitti esivaalit monissa Yhdysvaltain osavaltioissa viime viikolla. Kamppailu demokraattisen puolueen presidenttiehdokkuudesta jatkuu Yhdysvalloissa.

Viime viikolla 14 osavaltiossa oli esivaalit. Entinen varapresidentti Joe Biden voitti kymmenessä osavaltiossa. Senaattori Bernie Sanders voitti kolmessa osavaltiossa. Todennäköisesti Biden tai Sanders on puolueen ehdokas presidentinvaalissa.

Demokraatit miettivät nyt, kumpi voi voittaa Donald Trumpin presidenttivaalissa 3. marraskuuta.

Monien mielestä Bernie Sandersin näkemykset ovat liian kaukana vasemmalle. Siksi heidän mielestään Joe Bidenillä on paremmat mahdollisuudet voittaa Trump.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)