Asperger kuuluu autismin kirjoon. Asperger-ihmisillä voi olla rajoitteita kanssakäymisessä muiden kanssa.
Elon Musk on maailman toiseksi rikkain ihminen. Muskin omaisuus on ainakin 180 miljardin euron arvoinen. 49-vuotias Musk on kotoisin Etelä-Afrikasta. Musk rikastui sijoituksillaan.
Elon Musk on sijoittanut paljon rahaa avaruusteknologiaan ja keksintöihin. Maailman rikkain ihminen on Jeff Bezos. Hän on verkkokauppa Amazonin perustaja.
Lähde HS
