Nuoret eivät niin katso Yleisradion TV-kanavia. Yle yrittääkin nyt muuttaa TV2:n ohjelmistoa entistä nuorekkaammaksi. Esimerkiksi maanantaista perjantaihin kello 19.30:n ohjelmapaikka suunnataan nuorille aikuisille.
Uudistuksen tulokset eivät kuitenkaan ole kummoisia. Yksi pettymys on sarja Uusi päivä, josta ajateltiin Salattujen elämien kilpailijaa. Siihen verrattuna katsojaluvut ovat heikot. Yleisradio on kuitenkin ilmoittanut, että Uusi päivä jatkuu ainakin kolme vuotta.
Paremman vastaanoton on sen sijaan saanut uusi humoristinen sarja Kimmo. Sarjan päärooleissa ovat Jussi Vatanen ja Pamela Tola.
Kimmo Yle TV2 torstaisin klo 21 alkaen. Uusinta lauantaisin. Katsottavissa myös Yle Areenassa, yle.fi/areena.
