Tanssii tähtien kanssa on täällä taas

Teksti: Kaisa Kaatra
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 15.02.2017

Tanssii tähtien kanssa -ohjelman kymmenes tuotantokausi alkoi.

Tanssii tähtien kanssa -ohjelmassa kilpailee tänä vuonna kymmenen uutta tanssioppilasta. Ohjelmassa ammattitanssijat opettavat julkkiksille vakio- ja latinalaistansseja. Joka jaksossa yksi pari pudotetaan sarjasta. Pari saa pisteitä tuomareilta ja yleisöäänestyksen perusteella.

Tänä vuonna mukana ovat esimerkiksi suosikkilaulajat Kasmir ja Pepe Willberg, koomikot Ali Jahangiri ja Jarkko Tamminen sekä uutisankkuri Kirsi Alm-Siira. Mukana on myös fitness-urheilija Eevi Teittinen ja räppäri Musta Barbaari.

Laulaja Kasmir löytää kilpailijoista heti pahimman vastustajansa.

– Musta Barbaari on pahin kilpailija. Täytyy vain katsoa, kuinka kankeaan kuntoon mies on itsensä puntannut, Kasmir vitsailee.

Musta Barbaari myöntää, että hänellä on kova kilpailuvietti.

– Aion treenata kolme kertaa enemmän kuin muut  kilpailijat, musta Barbaari sanoi STT:lle.

Ohjelmaa juontaa nyt kolmikko: Tuija Pehkonen, Vappu Pimiä ja Mikko Leppilampi.

Tanssii Tähtien Kanssa  MTV3-kanavalla sunnuntaisin kello 19.30.

Lähde STT

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)