Kun koronapandemia alkoi helpottaa, rajoituksista luovuttiin ja ihmiset voivat taas kokoontua.
Ihmiset ovat asiasta eri mieltä. Jotkut ovat iloisia ja innostuneita. He ostavat lippuja tapahtumiin ja odottavat, että pääsevät nauttimaan kulttuurista yhdessä muiden kanssa.
Toiset ihmiset ovat huolissaan. He pelkäävät, että moni sairastuu koronatautiin, kun ihmiset kokoontuvat.
Erityisen iloisia ovat ihmiset, jotka työskentelevät kulttuurialalla. Monet heistä ovat olleet työttömiä koronapandemian aikana. Nyt he voivat jälleen ansaita rahaa ja tehdä työtä, josta nauttivat.
Yhteiskunta on avautunut myös muissa Pohjoismaissa. Tanska poisti koronarajoitukset ensimmäisenä. Sen jälkeen Norja ja Ruotsi luopuivat rajoituksista.
Suomalaiset lipunmyyntiyritykset sanovat, että ne myyvät lippuja turvallisiin tapahtumiin.
Koronapandemian aikana ihmiset oppivat pesemään käsiään ja yskimään hihaansa. Käsidesin ja maskin käyttö jatkuvat varmasti. Se ei saa kuitenkaan estää meitä nauttimasta kulttuurista!

Se kuuluu hyvältä, että koronarajoituksista on loppu. Koska kun korona aika, elämä alotti olla tylsä kotona.
Kiitos ilo uutisesta.
sama mieltä, että kun Korana oli vähän paremtunut se oli loistava ihmisiä voivat käidät Elokuvissa ja Teatteari! mutta alkää huolisessa myös tilanne että monet ihmisiä voivat sairastua sallissa!
Joo mun mielestä se on hyvä että ihmiset voivat tavata taas