Pernilla on myös käsipalloilija

Teksti: lähteet IL, STT
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 22.05.2012

Pernilla on euroviisuissa.

Suomen euroviisuedustaja Pernilla Karlsson on jo Azerbaidzhanin pääkaupungissa Bakussa. Laulaja kertoi Iltalehdelle jännittävänsä enemmän lentomatkaa kuin esiintymistä miljoonille tv-katselijoille.

Pernillan kappale När jag blundar (suomeksi Kun suljen silmäni) ei päässyt lauantaina 25.5. pidettävään loppukilpailuun.

– Lavalla olivat vain minä ja sellisti. Vihreä mekkoni oli tosi hieno. Sen on suunnitellut Katri Niskanen. Tämä oli kerran elämässä -kokemus, punatukkainen laulajatar paljastaa Iltalehdelle.

Siuntiosta kotoisin oleva Pernilla on suurelle yleisölle tuntematon nimi. Urheilua seuraava saattaa kuitenkin kuitenkin tietää 21-vuotiaan Pernillan. Hän on Sjundeå IF:n käsipallo- joukkueen pelaaja. Pernilla pelasi vielä pari päivää ennen vappua käsipallon SM-sarjan loppu- peleissä. Siuntion seura sijoittui lopulta sarjassa neljänneksi.

– Tein pudotuspeleissä lähes 50 maalia.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)