Koko Suomi tanssii -kampanja on käynnissä koko tämän vuoden. Kampanja on osa Suomi 100 -juhlavuoden ohjelmaa.
Kampanjaan on helppo osallistua. Voit tanssia minkälaisen tanssin haluat. Kuvaa tanssi esimerkiksi kännykkäkameralla ystävän kanssa. Varmista, että videolla esiintyvät ihmiset ovat antaneet sinulle luvan julkaisuun.
Jaa sitten video sosiaalisessa mediassa. Muista lisätä tunnus #tanssihaaste ja #suomitanssii. Näin olet mukana haasteessa!
Kampanjan internet-sivuilta voit käydä katsomassa esimerkkivideoita ja -ohjeita.
Sivuilla esimerkiksi kaupanmyyjät tanssivat upeasti Ruoholahden S-marketissa. Tunnelma on mahtava. Tanssiminen on hauskaa!
Kampanjan tarkoitus on näyttää, että kuka tahansa osaa tanssia. Sivuilla on myös videoita, joiden avulla voit opetella katutanssia, nykytanssia, balettia, showtanssia tai pari- ja kansantansseja.
Koko Suomi tanssii -kampanjan sivut: www.suomitanssii.fi