Kolmas Nainen on yhä suosittu rockyhtye. Yhtyeeltä julkaistiin tänä syksynä jo kymmenes levy. Kolmas Nainen perustettiin jo vuonna 1982 Etelä-Pohjanmaan Alavudella. Yhtye nousi suureen suosioon 1990-luvussa alussa.
Vuonna 1994 yhtye hajosi, mutta palasi yhteen uudelleen 2000-luvulla. Sen jälkeen yhtye on esiintynyt säännöllisesti.
Kolmas Nainen kiertää keikoilla ahkerasti jouluun saakka. Uuden levyn nimi on Linjassa.
Kolmas Nainen esiintyy loppuvuonna esimerkiksi Torniossa, Vaasassa, Kuopiossa ja Porissa.
