Klamydia juhlistaa tänä vuonna 30 vuoden taivaltaan. Punk-yhtye on edelleen suosittu. Klamydia tekee yhä keskimäärin sata keikkaa vuodessa.
Vaikka Klamydia juhlii merkkivuottaan, se ei edelleenkään hienostele. Laulaja Vesku Jokinen sanoo, että Klamydia tekee punk-rockia kansalle. Klamydian uusi levy julkaistiin lokakuussa. Aikuisilta kielletty sisältää nopeatempoista punkia.
Klamydia on tänä syksynä juhlakiertueella. Joulukuun alussa on luvassa Klamydian erikoisristeily Baltic Princessillä. Risteily on Turusta Tukholmaan.
