Kirja Ismo Alangon elämästä

Teksti: Petri Kiuttu, lähteet TS, HS
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 17.11.2021

Kirjailija Katja Kettu on kirjoittanut elämäkerran muusikko Ismo Alangosta.

Kirja on paksu, siinä on lähes 600 sivua. Sen voi kuunnella myös äänikirjana.

Elämäkerrasta kerrottiin julkisuudessa jo keväällä 2019. Katja Kettu uskoi silloin, että teoksesta ei tule tavallista rockmuusikon elämäkertaa.

Katja Kettu ja Ismo Alanko ovat kertoneet tänä syksynä, että kirjan tekeminen oli raskas urakka. Ketulla ja Alangolla oli erimielisyyksiä siitä, minkälainen valmiin kirjan tulee olla.

Elämäkerrassa kerrotaan myös Alangon runsaasta alkoholinkäytöstä. Ismo Alanko raitistui kuusi vuotta sitten.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)