Jukka Poika nousi koko kansan suosioon

Teksti: PK, lähteet STT, Metro
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 27.03.2012

Jukka Poika on suomalainen reggaelaulaja.

Reggaelaulaja Jukka Poika on esiintynyt eri kokoonpanojensa kanssa jo reilun 10 vuoden ajan. Hän on noussut suurempaan suosioon kuitenkin vasta viime aikoina.

Jukka Poika palkittiin tammikuussa Emma-palkinnolla. Laulajan Silkkii-laulu valittiin vuoden kappaleeksi. Jo vuonna 2010 julkaistu Kylmästä lämpimään -levy sai mukavasti radiosoittoa. Levyn tunnetuimmat laulut ovat Mielihyvää ja Ikirouta. Jukka Pojan neljäs levy Yhdestä puusta julkaistiin maaliskuun puolivälissä.

Jukka Poika ei häpeile kansansuosiotaan, päinvastoin. – On kummallista ajatella, että menestys olisi kielteinen asia. On hienoa, että ihmiset ostavat levyjäni. Saavathan muutkin ihmiset työstään palkkaa.

– Osa entisistä kuulijoistani saattaa pitää nykyistä musiikkiania sen menestyksen takia huonona. Kyse on kuitenkin ainoastaan luonnollisesta kehityksestä. En minä laskelmoi, mitä teen, Jukka Poika toteaa.

Yksi kommentti artikkeliin ”Jukka Poika nousi koko kansan suosioon”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)