Jenni Vartiainen palaa keikoille

Teksti: SS
Kuva: Nana Simelius
Uutinen julkaistu: 24.09.2013

Jenni Vartiainen on palannut. Huippusuositun laulajattaren kolmas levy Terra julkaistaan lokakuun alussa.

Junat ja naiset -niminen kappale soi jo radioissa.

Vartiaisen edellisestä Seili-levystä on kulunut kolme vuotta. Vartiainen on ollut viimeiset pari vuotta keikkatauolla. Taukonsa aikana Vartiainen on asunut Lontoossa ja valmistunut musiikkipedagogiksi.

Marraskuun alussa Vartiainen palaa lavoille ja tekee laajan kiertueen. Kiertue alkaa Hämeenlinnasta 1. marraskuuta ja päättyy Helsinkiin 14. joulukuuta.

Jenni Vartiaisen toista albumia Seiliä on myyty yli 150 000 kappaletta. Se on 2000-luvun myydyimpiä kotimaisia levyjä.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)