Jari Sillanpää konsertoi elokuussa Helsingin olympiastadionilla. Konserttipäivä on sama kuin Sillanpään syntymäpäivä eli sunnuntai 16. elokuuta. Laulaja tarjoaa koko yleisölle synttärikakut ja -kahvit. Konsertissa nähdään myös vierailevia esiintyjiä.
Jari Sillanpää on kaikkien aikojen menestyneimpiä suomalaisia iskelmälaulajia. Hän syntyi Ruotsin Ludvikassa vuonna 1965. Sillanpää valittiin tangokuninkaaksi vuonna 1995.
Sillanpää on julkaissut 13 albumia. Hänen ensimmäinen levynsä Jari Sillanpää on myynyt yli 270 000 kappaletta. Se on Suomen myydyin levy.
