Jannan mukaan hän on kuitenkin selvinnyt aikuisiällä hyvin ja päässyt siitä yli. Jannaa ei kiusattu koulussa fyysisesti, vaan kiusaaminen oli henkistä. Häntä nimiteltiin ja haukuttiin.
Jannan julkaisi kesällä levyn, jossa on kappele Sä et ole hullu. Laulu on noussut hitiksi. Se voi kertoa koulukiusaamisesta tai sairastumisesta. Janna sairasti lukioikäisenä vaikean ihosairauden. – Oli aivan hirveää sairastua sen ikäisenä. Olin muutenkin epävarma itsestäni ja ulkonäöstäni, Janna kertoo Me Naiset -lehden haastattelussa.
– Nämä vaikeudet ovat kasvattaneet minua ihmisenä, Janna sanoo Radio Suomipopin haastattelussa.
koulukiusaaminen on väärin ja vammaisten sorto ja syrjintä on tuplaväärin!